Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos fashionbox.dk

Betaling

Fashionbox.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort,Eurocard, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Fashionbox.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Ved evt. Retunering af dit køb,tilbagefører vi det fulde beløb på dit kort,som du brugte ved købet.

Vi sender fragtfrit i DK. Kunden betaler evt. returfragt (vi betaler fragt ved evt.fejl/reklamation)

Levering
Fashionbox.dk prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 10:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 10:00 bliver afsendt dagen efter.

Fashionbox.dk sørger for levering med GLS  Pakke shop(med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks & GLS kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Fashionbox.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Fashionbox.dk naturligvis en ny leverance uden beregning  - Du bliver som kunde holdt skadesløs.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage.

Levering til Færøerne, Grønland og udlandet sker også med PostDanmark eller GLS. Og er ikke omfattet af Gratis fragt.

Reklamationsret
Fashionbox.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Fashionbox.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Fashionbox.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

KENN/Fashionbox
Torvestræde 2
4700 Næstved
Evt. spørgsmål kan rettes på mail kenn@kenn.dk eller Tlf. 55724460 (FLOT afd. med dametøj) eller 46358210 (Boston afd. med herretøj) mellem 10-17.

Varereturnering

Varereturnering foregår også til denne adresse eller den adresse som fremgår af bon - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os i en af vores butikker. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, eller ordre nummer evt. med forudgående korrespondance.

Ved evt. Retunering af dit køb,tilbagefører vi det fulde beløb på dit kort,som du brugte ved købet.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Fashionbox.dk har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage(Vi tilbagefører transaktionen).

I forbindelse med køb foretaget i december 2016 gælder der fuld returret indtil 5. januar 2017.

Denne fortrydelsesret gælder kun for Fashionbox ordre og ikke for vores fysiske butikker

Klagenævn

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Fragt omkostninger til returnering skal du selv afholde.

 

KENN - Torvestræde 2- 4700 Næstved - Telefon 55 72 44 60 - E-mail kenn@kenn.dk - CVR 11126979

 

Tilbage til toppen